نیازهای دفاعی نیروهای مسلح در حوزه ذخیره سازی انرژی تامین می‌شود

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توانمندی‌های لازم به منظور طراحی‌های پیشرفته محصولات و خودکفایی مواد اولیه مورد استفاده در سامانه های دفاعی شامل حوزه های موشکی، هوایی، دریایی و زمینی برای تقویت توان بازدارندگی دفاعی حاصل شد.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از دفاع پرس، سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان افتتاح خطوط تولید باتری‌های نظامی پیشرفته، طی سخنانی با گرامی داشت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی گفت: امروز از تجمیع فعالیت‌های تحقیقاتی و تولیدی، زنجیره ذخیره سازمان‌های پیشرفته نظامی شامل صنایع باتری‌های حرارتی، باتری‌های سرب اسیدی رزرو  و روی - نقره طی یک فرایند برنامه ریزی شده کامل شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: با افتتاح این خطوط، توانمندی‌های لازم به منظور طراحی‌های پیشرفته محصولات و خودکفایی مواد اولیه مورد استفاده در سامانه های دفاعی شامل حوزه های موشکی، هوایی، دریایی و زمینی برای تقویت توان بازدارندگی دفاعی حاصل گردید.

سردار دهقان با بیان این که در این دو  خط تولیدی، دفاتر طراحی، دانش‌های فنی پیشرفته در حوزه های سنتز مواد، الکتروشیمی، مکانیک، الکترونیک و روزآمدترین ماشین آلات و تجهیزات تولید و تست برای انواع محصولات با ظرفیت‌های مختلف به کار گرفته شده است تصریح کرد: با این امکانات تمامی نیازهای دفاعی نیروهای مسلح در حوزه ذخیره سازی انرژی در مقیاس انبوه و طرح‌های توسعه آتی سامانه‌های دفاعی تامین می‌گردد.

وی در ادامه گفت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با رویکرد مدیریت جهادی، استفاده بهینه از امکانات موجود و به کارگیری‌های علمی  و فناورانه در مجموعه صنایع دفاعی و مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان در سطح ملی، گام های بلندی  در بی اثر نمودن تحریم‌ها و خوداتکایی صنعتی برداشته شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان با تشکر و قدردانی از متخصصان زبده و کارآمد صنایع دفاعی در بخش‌های مختلف خاطر نشان کرد: صنایع دفاعی وزارت دفاع با فرهنگ، کار و مدیریت جهادی ضمن تقویت اقتدار ملی و استحکام بنیه دفاعی پشتوانه‌ی پیشرفت کشور در سایر بخش‌ها هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا